Skip to main content
Beantwoord

glasvezelkabel niet goed bevestigd in Genexis kast

  • 26 september 2022
  • 2 reacties
  • 630 Bekeken

Over 2 weken komt een installateur van Guidion bij ons op bezoek om T-mobile thuis met glasvezel te installeren. Ik zag nu in de meterkast dat het huidige Genexis glasvezel-kastje niet goed is geinstalleerd. De glasvezel kabel zit hier niet in, deze hangt gewoon los naast het modem. 

Is het noodzakelijk dat deze kabel is gemonteerd in het Genexis kastje voordat de monteur op bezoek komt, of wordt dit uberhaupt vervangen door een T-mobile variant van het kastje?

 

 

Beste antwoord door prodigy

Dit zal inderdaad gerepareerd moeten worden.

Wanneer de Guidion monteur langskomt zal hij dit doorzetten naar de technische dienst van T-Mobile, deze maken een ticket aan bij KPN Netwerk, die dit direct naar een onderaannemer doorzet die dan binnen 4 werkuren met jou contact opneemt om een afspraak in te plannen.

Als het eenmaal bij KPN ligt gaat het best snel, meestal blijft de taak alleen enkele dagen openstaan bij de ‘technische dienst’ van T-Mobile, dus ik hoop dat je tijdelijk een andere manier hebt om jezelf van internet te voorzien. En nee, je kunt dit niet van te voren aangeven, dit moet via de Guidion monteur aangestuurd worden.

Bekijk origineel

2 reacties

  • 175 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2022

Dit zal inderdaad gerepareerd moeten worden.

Wanneer de Guidion monteur langskomt zal hij dit doorzetten naar de technische dienst van T-Mobile, deze maken een ticket aan bij KPN Netwerk, die dit direct naar een onderaannemer doorzet die dan binnen 4 werkuren met jou contact opneemt om een afspraak in te plannen.

Als het eenmaal bij KPN ligt gaat het best snel, meestal blijft de taak alleen enkele dagen openstaan bij de ‘technische dienst’ van T-Mobile, dus ik hoop dat je tijdelijk een andere manier hebt om jezelf van internet te voorzien. En nee, je kunt dit niet van te voren aangeven, dit moet via de Guidion monteur aangestuurd worden.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21116 reacties
  • 26 september 2022

Hallo @NickB90 

Dat ziet er niet best uit, die glasvezelkabel hoort wel afgemonteerd in het glasvezelaansluitpunt te zitten. Guidion zal wel eerst moeten komen en als de monteur zelf niks kan doen dan zal de monteur KPN inschakelen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen