Hallo,
Ik heb gister contact gehad met de klantenservice over dit probleem:
Wij gaan verhuizen en waren blij dat we T-Mobile thuis mee konden nemen naar ons nieuwe adres. Toen we in ons nieuwe huis kwamen zagen we de glasvezelkabel los in de meter kast hangen.
Dit heb ik ook doorgegeven aan T-Mobile, maar ze zeiden dat ik gewoon met Guidion een afspraak moest maken. Dat heb ik gedaan maar het zat me toch niet lekker. Ik weet namelijk zeker dat Guidion ook concludeert dat er eerst een kastje gemaakt moet worden voordat de T-Mobile aangesloten kan worden.
Daarom heb ik gisteren nogmaals gebeld met de klantenservice, de man aan de lijn heeft voor mij navraag gedaan en kwam tot de conclusie dat eerst kpn moest komen om een ftu kastje te installeren. Deze zouden contact met mij opnemen. Ik heb alleen niks meer van deze mensen gehoord en heb volgende week al een afspraak met Guidion en dan zit ik ook zonder internet omdat ik dan verhuist ben.