Skip to main content

Vorige week is bij mij het glasvezelinstallatiepakket geïnstalleerd. Helaas is er een probleem met de glasvezelkabel kennelijk, want er komt geen signaal het huis binnen. Ik zit nu al een week te wachten op de oplossing van dit probleem, maar hoor niets, krijg geen mail… Graag informatie, en liefst nog: een oplossing.

Ik ben voor mijn werk afhankelijk van een goede internetverbinding, en ik wil ook wel weer eens graag een avondje tv-kijken. Daar betaal ik tenslotte ook voor.

Groet

Janine van der Kooij

Hallo @janinevdkooij 

Ik zou je voor de tussentijd een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen aanbieden zodat je toch nog iets hebt, de voucher werkt met een simkaart van Odido of Ben. Ik hoor graag of je hier gebruik van wilt maken!

Ah, hoe werkt dat dan? Op zich wil ik wel graag onbeperkt internet, dat snap je.

Hi @janinevdkooij, welkom op onze Community!

Beschik jij over een mobiel abonnement van Odido of Ben®️? Zo ja, dan kunnen we jou een vouchercode sturen. Je kunt dan ongelimiteerd gebruik maken van ons 4g netwerk. Laat ons gerust weten of we je een vouchercode kunnen toesturen. 

Ha Tommie, ik heb een Odido mobiel abonnement. Graag wil ik zo'n vouchercode [nog liever overigens dat het gewoon werkt;)]. Met vriendelijke groet

Ha Tommie, ik heb een Odido mobiel abonnement. Graag wil ik zo'n vouchercode [nog liever overigens dat het gewoon werkt;)]. Met vriendelijke groet

PS Heb je mijn emailadres nodig? Ik hoor het graag.

Hi @janinevdkooij, dat is niet nodig. Ik heb je de vouchercode in een privébericht gestuurd! 

Reageer