Ik heb op 6 december een glasvezelbestelling geplaatst. Ik ontving mijn pakket op 16 december en kreeg via e-mail te horen dat internet op 18 december zou worden afgeleverd. Waarom werd dit tot nu toe uitgesteld?
204855454
Ik heb op 6 december een glasvezelbestelling geplaatst. Ik ontving mijn pakket op 16 december en kreeg via e-mail te horen dat internet op 18 december zou worden afgeleverd. Waarom werd dit tot nu toe uitgesteld?
204855454
Hoi
Geef het gerust aan als je nog meer wil weten, ik help je graag aan de juiste informatie!
De installateur is niet op de geplande afspraak gekomen en ik ben nog niet aangesloten op de service
De installateur kwam niet. Hij stuurde mij een berichtje dat hij vandaag om één uur in de middag zou komen. Ik heb de hele dag op hem gewacht en hij kwam niet
Hoi
Hier lopen een aantal acties voor, wij gaan hier voor je achteraan en ik verwacht dat je alsnog binnenkort van je internetverbinding kan genieten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.