Skip to main content

Ik heb op 6 december een glasvezelbestelling geplaatst.  Ik ontving mijn pakket op 16 december en kreeg via e-mail te horen dat internet op 18 december zou worden afgeleverd.  Waarom werd dit tot nu toe uitgesteld?

 

204855454

Hoi @Feas, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst, ik geef je graag de helderheid die je verlangt! Ik zie dat je een afspraak het ingepland met de installatiemonteur van Guidion en wij activeren altijd de internetlijn tegelijkertijd met de komst van Guidion. Je zal vervolgens snel van je internetverbinding kunnen genieten.

Geef het gerust aan als je nog meer wil weten, ik help je graag aan de juiste informatie!


De installateur is niet op de geplande afspraak gekomen en ik ben nog niet aangesloten op de service


De installateur kwam niet. Hij stuurde mij een berichtje dat hij vandaag om één uur in de middag zou komen. Ik heb de hele dag op hem gewacht en hij kwam niet


Hoi @Feas, goed dat je aan de bel trekt en sorry voor de gebrekkige communicatie van de monteur van Guidion, ik had dit liever heel anders gezien! De monteur van Guidion heeft aan ons gerapporteerd dat hij niet bij de wijkcentrale naar binnen kon komen. Het is mij echter onduidelijk waarom de monteur niet bij jou thuis is langsgekomen. Vandaag komt de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL langs om je verbinding te activeren in de wijkcentrale. Ik zal Guidion nogmaals dringend verzoeken om snel langs te komen om de installatie af te maken. Ondertussen zet ik ook bij de technische dienst een onderzoek uit waarom het misging met de wijkcentrale.

Hier lopen een aantal acties voor, wij gaan hier voor je achteraan en ik verwacht dat je alsnog binnenkort van je internetverbinding kan genieten! 


Reageer