hoi, de glasvezellijn is aangelegd. Dinsdag 26 december a.s. (2e Kerstdag) komt Guideon de dingen installeren. Ik heb alleen nog niks ontvangen en gezien deze drukke Postbezorgdagen, ben ik bang dat het te laat komt. Telefonisch weet niemand iets. Dus vraag ik het hier maar|!!
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Wat moet je precies van ons ontvangen? Dan kijk ik het voor je na.
Dank voor je reactie. Glasvezel is aangelegd, van buiten naar binnen kabel, dan op de muur een wit kastje gemaakt door de jongens. KPNM heeft later er een zwart kastje op en omheen geplaatst met een rode/oranje kabel eruit en in stopkontakt gestopt. nu branden daar 2 blauwe lichtjes in. Nu zou Guideon komen om iets te monteren, TVheb ik niet. dus iets anders; maar dat heb ik nog niet binnen en Guideon komt de 26e. Ik heb een Zyxel T-50 modem. Er werd gezegd 10 dagen van tevoren wordt gestuurd; nu dit is voorbij. Dus wat??
Hoi
Hoi
Hartelijk bedankt hoor! Groetjes, Yvonne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.