Hi @Yver73, thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik begrijp dat er welkomsbelletje is geweest met onze collega's van de Glasvezelafdeling. Zij hebben je kunnen meenemen in het proces en en wat er nog moet gebeuren om voor jou de aansluiting te verwezenlijken. Normaliter wordt daar ook een tijdsindicatie aan gebonden. Heb je deze toentertijd gekregen? Zo niet, gaan we ervoor zorgen dat de netwerkbeheerder zo snel mogelijk bij je komt. Ik hoor het nog graag van je!
Hallo Boris, ik heb inderdaad telefonisch contact gehad. Dat is alweer een tijdje geleden. Daarin werd gezegd dat ik de netwerkbeheerder contact op zou nemen, maar geen concrete datum/termijn.
Ik zie overigens als ik ingelogd ben in ‘Mijn T-Mobile’ ook geen informatie over mijn lopende aanvraag. Alleen degene die eerder geannuleerd is.
Als jij kunt regelen dat de netwerkbeheerder contact met mij opneemt, graag!
Hi @Yver73, dank je wel voor je reactie! Ik heb direct onze Glasvezelexperts gevraagd om contact te leggen met de netwerkbeheerder, zodat de aansluiting gereed kan worden gemaakt. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken. Excuses voor het ongemak.
Naar aanleiding van bovenstaande correspondentie heb ik eind september contact gehad met T-Mobile. Mij werd gevraagd nog geduld te hebben tot eind oktober, dat de kans dan groot was dat de aansluiting werd gemaakt. Inmiddels is het eind november en heb ik helemaal niets meer gehoord…. Ik ben geneigd de aanvraag voor de 2e keer te annuleren en over te stappen naar glasvezel van Ziggo. Die hebben nu een mooie black friday deal.
Hoi @Yver73, fijn dat je een berichtje post, ik geef je graag opheldering! Destijds heeft de glasvezelafdeling aan ons teruggekoppeld aan ons dat minimaal twaalf weken kon duren voordat er een afspraak gemaakt kon worden om een glasvezelaansluiting bij je aan te leggen. Aangezien we nu elf weken van je aanvraag verwijderd zijn verwacht ik dat je in december door ons gecontacteerd zal worden om de glasvezelaansluiting bij je aan te leggen.
Omdat we bij een annulering weer hetzelfde proces voor de aanvraag moeten doorlopen raad ik je aan op deze bestelling aan te houden om te voorkomen dat we weer bij nul beginnen.
Wij houden een oog in het zeil en wij zijn achter de schermen druk voor je bezig. Klop gerust aan bij verdere vragen, ik hoop dat wij je zo snel mogelijk aan kunnen sluiten!