Skip to main content

Goedenavond ik heb een vraag je wanneer word glasvezel naar flat getrokken op straat is al glasvezel sinds al 3 weken  ik heb vorige week T-Mobile thuis 1gb besteld op my T-Mobile staat laatste update dat ik nog 2 monteurs moet wachten . İk wil graag weten hoe lang duurt dat eerste monteur komt het kabel naar huis trekt en aansluitpunt maakt  en dat ik Gordion monteur afspraak kan maken mijn locatie is Hellevoetsluis 

< < dubbele topic »

Goedemorgen @GS1905GS, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is niet toegestaan om meer dan één topic over hetzelfde onderwerp te plaatsen. Zo houden we het overzichtelijk en word jij nog sneller geholpen! 😄 Geen zorgen! We pakken het verder op in je andere topic: glasvezel aansluitpunt nog niet | T-Mobile Community.

Neem gerust een kijkje in onze Huisregels voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

 


Goedemorgen @GS1905GS, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is niet toegestaan om meer dan één topic over hetzelfde onderwerp te plaatsen. Zo houden we het overzichtelijk en word jij nog sneller geholpen! 😄 Geen zorgen! We pakken het verder op in je andere topic: glasvezel aansluitpunt nog niet | T-Mobile Community.

Neem gerust een kijkje in onze Huisregels voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.