Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaansluiting niet werkend opgeleverd. Geen TV, Internet en Telefonie

  • 11 juni 2019
  • 1 reactie
  • 530 Bekeken

Afgelopen vrijdag is door Guidion in opdracht van T-Mobile onze T-Mobile thuis aansluiting opgeleverd. Tijdens de installatie kwam de installateur van Guidion er achter dat onze glasvezelaansluiting niet goed is aangesloten in de centrale (gebeurt volgens hem wel vaker). De installateur zou het probleem doorgeven aan de 'backoffice' en dan zou er contact met mij opgenomen worden en er iemand van Reggefiber langskomen om dit samen met iemand in de centrale op te lossen. Tot op heden niets vernomen.
De zelfde middag heeft KPN het lopende ADSL/Telefonie abonnement beëindigd met als gevolg dat we sinds vrijdag geen Internet, TV en telefonie hebben.

Ik heb geen gegevens van Reggefiber en ben contractueel klant bij T-Mobile. Graag hoor ik wat er moet gebeuren om de verbinding aan de gang te krijgen.

Beste antwoord door Piotr

Hey @brambooo,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat onze technische dienst ermee aan de slag is geweest en dat alles gelukkig weer naar behoren zou moeten werken. Mocht je nog problemen ervaren dan wil ik je vragen om ons op de hoogte te stellen. Dan gaan we ze snel mogelijk je te hulp schieten!
Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2019
Hey @brambooo,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat onze technische dienst ermee aan de slag is geweest en dat alles gelukkig weer naar behoren zou moeten werken. Mocht je nog problemen ervaren dan wil ik je vragen om ons op de hoogte te stellen. Dan gaan we ze snel mogelijk je te hulp schieten!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen