Beantwoord

Glasvezelaansluiting ellende

  • 22 July 2023
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik ben inmiddels 4 maanden bezig om een glasvezelaansluiting te krijgen. Inmiddels heb ik alles al binnen. Alleen het werkt niet. Ik heb nu wel internet, een zwaar belabberde wifi en geen televisie (al 3 dagen) Diverse malen bij de klantenservice aan de lijn gehangen. Nu krijg ik waarschijnlijk een nieuw modem en komt Guidion volgende week vrijdag e.e.a. aansluiten. Ik denk dat ik alles maar ga annuleren en op zoek ga naar een andere provider. Dit staat onder de noemer WANPRESTATIE.

icon

Beste antwoord door Gradje93 23 July 2023, 20:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Gradje93 

Als Guidion nog niet is langsgeweest,  dan is de levering nog niet gereed. Het is namelijk niet de bedoeling dat je zelf de NTU en routerinstallatie doet. Wacht dit dus even af. Mocht wifi dekking in huis onvoldoende zijn. Neem dan wifi plus.

Hoi,

Ik zit daardoor dan minimaal 9 dagen zonder tv. In de jaren dat ik T-Mobile heb, heb ik altijd al problemen gehad met de verbinding. Nu ik dan van koper naar glasvezel ben gegaan, zou het m.i. over moeten zijn. Helaas dus. Men komt de beloftes niet na, welke in de diverse advertenties genoemd worden.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Gradje93, ik wil er graag alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw diensten weer gaan werken! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er op dit moment een afspraak met Guidion gepland staat op 28 juli tussen 12:00 en 16:00. Ik heb geprobeerd om zelf de afspraak voor je te vervroegen, alleen is deze datum de eerstvolgende mogelijkheid die voor mij beschikbaar is. Wel kan je altijd contact opnemen met Guidion en kunnen zij hopelijk de afspraak voor je vervroegen! Je kan dit doen door te bellen naar 020-3232766, ze zijn morgen weer geopend van 09:00 tot 21:00. Ze helpen je dan met alle liefde verder! 😊

Hi @Gradje93, ik wil er graag alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw diensten weer gaan werken! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er op dit moment een afspraak met Guidion gepland staat op 28 juli tussen 12:00 en 16:00. Ik heb geprobeerd om zelf de afspraak voor je te vervroegen, alleen is deze datum de eerstvolgende mogelijkheid die voor mij beschikbaar is. Wel kan je altijd contact opnemen met Guidion en kunnen zij hopelijk de afspraak voor je vervroegen! Je kan dit doen door te bellen naar 020-3232766, ze zijn morgen weer geopend van 09:00 tot 21:00. Ze helpen je dan met alle liefde verder! 😊

 

Bedankt

Reageer