Skip to main content

Sinds 15 juli verhuisd en sindsdien aan het proberen om glasvezel en tv aangesloten te krijgen.

Op 29 juli zou er een monteur van Guidion komen. Na een dag wachten gebeld. Kreeg te horen dat de monteur niet in de wijkkast kon. Zou doorgegeven worden aan KPN.  5 augustus zou er een monteur komen, maar die was verhinderd.  6 augustus hetzelfde verhaal. 7 augustus monteur kan niet in de wijnkast.  Doorgegeven aan KPN,  die van geen andere melding hadden gehoord. Odido zou er werk van maken. 13 augustus krijg ik een mail dat ik een nieuwe afspraak kan maken. Voor de zekerheid Odido gebeld of het probleem met de wijkkast is opgelost.  Ja hoor. Vandaag monteur kan de wijkkast niet in. WTF? 2 deuren verder was een monteur van KPN aan het werk die mij vertelde dat alleen monteurs van KPN de kast in kunnen.  Odido gebeld.  Zegt de telefoniste: ja dat klopt. Monteurs van Guidion kunnen niet in de wijkkast.  Ik heb nu weer een afspraak met Guidion, voor 20 augustus,  kon niet eerder. Gelukkig hoeven ze nu alleen mijn modem aan te sluiten want de monteur van KPN is zo vriendelijk geweest mijn aansluiting te activeren.  

Dus hopelijk voor het einde van de maand TV en internet.  En 1 advies aan Odido en Guidion,  stuur niet meteen een formulier om alles te beoordelen want je denkt toch niet dat ik op dit moment iets positiefs kan zeggen.

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het echt even kwijt

Hi @Nicky2311, dit gaat niet helemaal zoals het zou moeten.

Ik heb mijn contactpersoon bij Guidion aan de digitale mouw getrokken en heb dit verhaal gedeeld. Uiteraard met strekkend verzoek om ervoor te zorgen dat de monteur de juiste sleutels heeft op 20 augustus om in de wijkcentrale te kunnen. Ik ga er vanuit dat het goed moet komen op 20 augustus. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Hi @Nicky2311, dit gaat niet helemaal zoals het zou moeten.

Ik heb mijn contactpersoon bij Guidion aan de digitale mouw getrokken en heb dit verhaal gedeeld. Uiteraard met strekkend verzoek om ervoor te zorgen dat de monteur de juiste sleutels heeft op 20 augustus om in de wijkcentrale te kunnen. Ik ga er vanuit dat het goed moet komen op 20 augustus. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Uhm, bedankt denk ik, maar ze hoeven de wijkkast niet in. KPN heeft mijn aansluiting geactiveerd, zoals ik in eerder bericht al meldde. 

Ze hoeven alleen in mijn meterkast de boel aansluiten. En ook ik ga ervan uit dat dat goed komt. Alhoewel mij niks meer verbaasd 

Ah dat had ik over het hoofd gelezen @Nicky2311, gelukkig is het nu bij Guidion op de kaart en als het goed is is er ook contact met je opgenomen hierover. Ze hebben gister nog gekeken bij de wijkcentrale en de sleutel die ze hebben past in het slot maar draait niet. Blijkbaar heeft Guidion inderdaad geen toegang tot deze wijkcentrale. Ik ga er vanuit dat alles nu vlekkeloos moet verlopen!

Reageer