Beantwoord
Glasvezel zelf installeren
Is het mogelijk om zelf glasvezel te installeren? Er hangt al een Genexis in de meterkast en ik heb al een modem.
Het enige wat jullie nog hoeven doen is de lijn op afstand te activeren. Dan regel ik zelf de rest.
Ik heb liever geen vreemdelingen in huis en heb niet de beste ervaring met Guideon.
Het enige wat jullie nog hoeven doen is de lijn op afstand te activeren. Dan regel ik zelf de rest.
Ik heb liever geen vreemdelingen in huis en heb niet de beste ervaring met Guideon.
Beste antwoord door Marcel MCi
Beste carefree,
Het is niet mogelijk om glasvezel zelf te installeren. T-mobile werkt niet met Genexis modems, maar heeft daarvoor een andere glasconverter en modem.
Tevens wordt de glasvezelkabel rechtstreeks op de aansluiting gekoppeld en is daar een apart kapje voor nodig.
Als er een afspraak met Guidion is gemaakt krijg je een email met daarin (bij sommige monteurs) een visitekaartje waarin de monteur zich voorsteld en een foto daarbij. Wellicht kan je vragen om een monteur met visitekaartje zodat je weet wie er komt.
Mvg.
Marcel
Bekijk origineelHet is niet mogelijk om glasvezel zelf te installeren. T-mobile werkt niet met Genexis modems, maar heeft daarvoor een andere glasconverter en modem.
Tevens wordt de glasvezelkabel rechtstreeks op de aansluiting gekoppeld en is daar een apart kapje voor nodig.
Als er een afspraak met Guidion is gemaakt krijg je een email met daarin (bij sommige monteurs) een visitekaartje waarin de monteur zich voorsteld en een foto daarbij. Wellicht kan je vragen om een monteur met visitekaartje zodat je weet wie er komt.
Mvg.
Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.