Welkom op onze Community! @Hidde k
Allereerst mijn excuses voor de verwarring en het lange wachten, dat is niet de bedoeling. Ik snap goed dat je graag van Glasvezel wil genieten, ik duik direct het systeem in om voor je uit te zoeken hoe het precies zit!
Allereerst heb ik gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder om meer duidelijkheid te scheppen over de planning. Zodra zij meer weten, wordt er gelijk contact met je opgenomen!
Betreft de Overstapservice, ik zie inderdaad dat dit dossier is geannuleerd. Ik heb gelijk gekeken of ik dit nog kan aanpassen, maar dit is niet meer mogelijk, sorry hiervoor. Je kunt het beste het abonnement bij Ziggo opzeggen als de binnenshuis installatie bij ons gereed is.
Om te voorkomen dat je met dubbele kosten zit, zorg ik er voor dat je de abonnementskosten van de eerste maand bij ons vergoed krijgt. Wil je mij tegen die tijd een seintje geven, zodat ik dit voor je in gang kan zetten? Ik maak het dan meteen in orde!
Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, trek dan gelijk aan de bel. Ik sta altijd klaar om verder te helpen.
Welkom op onze Community! @Hidde k
Allereerst mijn excuses voor de verwarring en het lange wachten, dat is niet de bedoeling. Ik snap goed dat je graag van Glasvezel wil genieten, ik duik direct het systeem in om voor je uit te zoeken hoe het precies zit!
Allereerst heb ik gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij contact op kunnen nemen met de (externe) netwerkbeheerder om meer duidelijkheid te scheppen over de planning. Zodra zij meer weten, wordt er gelijk contact met je opgenomen!
Betreft de Overstapservice, ik zie inderdaad dat dit dossier is geannuleerd. Ik heb gelijk gekeken of ik dit nog kan aanpassen, maar dit is niet meer mogelijk, sorry hiervoor. Je kunt het beste het abonnement bij Ziggo opzeggen als de binnenshuis installatie bij ons gereed is.
Om te voorkomen dat je met dubbele kosten zit, zorg ik er voor dat je de abonnementskosten van de eerste maand bij ons vergoed krijgt. Wil je mij tegen die tijd een seintje geven, zodat ik dit voor je in gang kan zetten? Ik maak het dan meteen in orde!
Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, trek dan gelijk aan de bel. Ik sta altijd klaar om verder te helpen.
Goedemorgen,
Ik kom bij je terug op de lijn, we zijn sinds gisteren in het bezit van glasvezel van Odido.
Ik ga nu mijn abonnement bij Ziggo opzeggen. Ik zit wel met dubbele kosten maar daarvoor moest ik bij u zijn. dus vandaar dit bericht.
met vriendelijke groet,
Hidde Kroeze
Hi @Hidde k, wat fijn dat je bent aangesloten. Dat is goed nieuws! Ik begrijp dat je dubbele kosten hebt bij Ziggo. Hoe zit dit precies? De Overstapservice is inderdaad geannuleerd. Dit hebben wij op tijd laten weten, en in deze communicatie staat dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van Ziggo. Dubbele kosten zijn zeker te voorkomen. Toen je wist dat je een afspraak met Guidion kon maken voor de installatie van glasvezel, kun je deze inplannen na 1 maand. Zo kun je Ziggo opzeggen via een maand opzegtermijn en komt daarna Guidion langs.
Kun je mij vertellen hoe het zit met deze dubbele kosten? Omdat de Overstapservice geannuleerd is, kan ik deze kosten niet vergoeden. Ik hoor het graag!
ik wist vorige week pas dat guidion langs zou komen. Het duurde erg lang voordat de wijkcentrale werd opgericht.Ik zeg Ziggo nu op omdat ik pas laat wist dat guidion langs zou komen ( en als ik het eerder op had gezegd dan had ik waarschijnlijk zonder internet/tv) gezeten vandaar dat ik nog een maand moet betalen aan Ziggo.Ik begrijp dat je hier niets aan kan doen en dat de bal bij mij ligt. dan laat ik het zo
Ik begrijp je ergens zeker @Hidde k, dank voor de uitleg. Ik moet je wel zeggen dat ik de kosten inderdaad niet kan vergoeden. Je had bijvoorbeeld Guidion later kunnen inplannen, zodat Ziggo de tijd heeft om af te lopen en je zo geen dubbele kosten hebt. Ik begrijp je vraag en had de Overstapservice nog gelopen dan waren wij verantwoordelijk. Deze hebben we echter moeten annuleren vanwege de wachttijd (dit is een officiële regel binnen alle providers die aan de Overstapservice meedoen). Hierin hebben we je aangegeven dat je nu zelf de opzegging dient te regelen. Je hebt dit gedaan, maar terwijl je wist dat ons abonnement per 08-06-2024 zou starten.
Ik wil absoluut geen vingers wijzen, maar wil wel uitleg geven waarom ik niet kan helpen. Super bedankt voor je begrip en goed dat je dit alsnog gecheckt hebt. Ik wil je voor nu heel veel plezier wensen met je abonnement. Als je anders vragen hebt, dan ben ik er met alle liefde voor je!
dank je voor je reactie, ik had het inderdaad denk ik verkeerd begrepen.
Dit kwam denk ik ook door het eerste bericht op het forum.
dat zei “Betreft de Overstapservice, ik zie inderdaad dat dit dossier is geannuleerd. Ik heb gelijk gekeken of ik dit nog kan aanpassen, maar dit is niet meer mogelijk, sorry hiervoor. Je kunt het beste het abonnement bij Ziggo opzeggen als de binnenshuis installatie bij ons gereed is. “
Ik denk dat het hier fout is gegaan aan mijn zijde
Ik begrijp de verwarring ergens zeker @Hidde k. Hier moeten wij voorzichtig mee zijn. Ik maak een melding binnen ons team!