Glasvezel werkt nog niet

  • 13 May 2024
  • 10 reacties
  • 143 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Op 7-5-2024 zou er signaal zijn echter kwam de monteur alles aansluiten 9-5-2024 maar er was geen signaal aanwezig, zij noemen het “geen licht”.

Ik bel dag later KPN blijkt en ik citeer “dit gaat continu fout bij ODIDO en er ligt geen opdracht voor ons”.

Nu ben ik tevreden over ODIDO met mijn mobiel abonnement en bij mijn moeder ging ook alles soepel met DSL aansluiting.

Echter hoop ik niet dat dit lang gaat duren omdat ik af wil van Ziggo.

Hoop dat ODIDO mij niet gaat teleurstellen nu, want ik zou gebeld worden maar dat is ook niet gebeurd door hun technische afdeling.

Ik wacht wel heb vertrouwen!

 

 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hey @Atos, welkom op onze Community.

Wat leuk om te horen dat je voor ons gekozen hebt als jouw provider van glasvezel! Ik ben meteen voor je gaan kijken en als het goed is heeft KPN NetwerkNL het ticket wel ontvangen. Als het goed is moet ik om 15:00 wat meer informatie hebben als ik het ticket moet geloven.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Atos, welkom op onze Community.

Wat leuk om te horen dat je voor ons gekozen hebt als jouw provider van glasvezel! Ik ben meteen voor je gaan kijken en als het goed is heeft KPN NetwerkNL het ticket wel ontvangen. Als het goed is moet ik om 15:00 wat meer informatie hebben als ik het ticket moet geloven.

Beste Tommie,

Ik wacht het af ik heb er volste vertrouwen in en in ODIDO!

Reputatie 7
Badge +9

Het wachten is nu op de onderaannemer om een afspraak in te plannen @Atos. Hopelijk wordt er spoedig contact met je opgenomen. Dit is de laatste update van vanmiddag! 

Beste Tommie,

Met mij hoeft er geen afspraak gemaakt te worden alles is al aangesloten. De verbinding in de centrale moet gebeuren.

Hoi Tommie,

Ik krijg nu geen reactie maar ik ben zelf op onderzoek uit geweest ik sprak van KPN tot alle onderaannemers schijnt dat jullie 14 Mei pas de aanvraag hebben ingediend en niet de 10de.

Verder is niet duidelijk nog waar het probleem ligt

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel gek @Atos. Ik zie hier in mijn systeem staan dat het de 10e is doorgezet. Maar goed, het ligt in ieder geval nu bij KPN NetwerkNL en zij moeten hun onderaannemer aansturen voor de wijkcentrale!

Hoi Tommie,

Ik ben nu dagen zelf bezig om te achterhalen wie ik moet hebben om zelf een afspraak te maken vanaf 9-5-2024.

Dit vind ik behalve vreemd ook ben ik niet ervan gediend dat zaken verdraaid worden.

Jullie bleven tegen mij liegen dat de alles was uitgezet naar de juiste partijen. Blijkt helemaal niets van waar, ik sta alles zelf uit te zoeken en te regelen.

Ik nam het voor ODIDO op maar klaarblijkelijk waarderen jullie dat niet. 22ste komen ze kijken waar het probleem is, werkt het die dag niet stuur ik alles terug en mogen jullie een ander zoeken.

Ik denk dat ik nu helder ben, vanaf 7-5-2024 zou het signaal geactiveerd zij maar jullie houden mij aan het lijntje.

 

 

Vandaag 22-5-2024 eindelijk werkend internet, lag aan jullie defecte apparatuur en de monteur die volgens jullie “geen licht zag”. Misschien de kennis van de monteurs van Guidion bijspijkeren.

Circet kwam langs en had in no time het probleem gevonden dus twee weken gewacht en een vrije dag voor niets opgenomen, bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Atos, ik ben blij om te horen dat je inmiddels online bent!

Het klopt dat niet alle monteurs de wijkcentrale in kunnen gaan om dit te checken. Gelukkig heeft de onderaannemer het snel kunnen vinden en weten op te lossen.

"Bedankt” bedoelde ik meer met een ondertoon maar ben blij dat jij het in ieder geval wel luchtig opvat. Fijne dag

Reageer