Op basis van de berichten dat glasvezel via Odido voor meer adressen via Delta fiber leverbaar hoopvol de postcodecheck gestart. Helaas volgens de check alleen nog DSL.
Aangezien ik op een toevoeging A woon, ook even voor de de buurman gekeken Daar blijkt het wel leverbaar te zijn. Nog wat verder gekeken en de omringende adressen met glasvezel via Delta kunnen nu via odido glasvezel afnemen.
Leek mij een valide vraag voor de klantenservice, helaas kwam ik er met hun niet uit, kreeg het verzoek om de website in de gaten te houden.
Aangezien de andere adressen op 50 meter van elkaar liggen, lijkt mij hier wat anders aan de hand.
Hopelijk leest er hier een collega van Odidio mee die hier wat meer licht op kan laten schijnen.
Hoi
Hoi
Dankjewel, je hebt een prive bericht.
Hoi Victor,
Fijn dat Ishana al met je meekijkt. Even uit interesse, heb je in de meterkast wel een DELTA aansluitpunt? Misschien dat die destijds geweigerd is/niet geplaatst is en je het daarom niet kunt bestellen. Grote kans dat als deze alsnog geplaatst moet worden je helaas met hoge kosten te maken gaat hebben, dus houd hier rekening mee en vraag dit extra na.
Hoi Victor,
Fijn dat Ishana al met je meekijkt. Even uit interesse, heb je in de meterkast wel een DELTA aansluitpunt? Misschien dat die destijds geweigerd is/niet geplaatst is en je het daarom niet kunt bestellen. Grote kans dat als deze alsnog geplaatst moet worden je helaas met hoge kosten te maken gaat hebben, dus houd hier rekening mee en vraag dit extra na.
Hoi Naud,
Jazeker en momenteel neem ik 1Gbit fiber af met Delta als provider. Nu Odido gaat leveren op het netwerk van Delta wil ik graag gebruik maken van de klantvoordelen
Hoi
Hoi
Ik wacht in spanning af hopelijk kan het makkelijk aangepast worden aangezien deze aansluitingen op dezelfde datum actief zijn geworden. Lijkt mij iets administratiefs.
Hoi
Helaas nog geen reactie gekregen.
Postcode check geeft nog steeds DSL aan
Hi
Hi
Heb je mijn oorspronkelijke vraag wel gelezen
Ah excuses, daar heb ik overheen gelezen
Ah excuses, daar heb ik overheen gelezen
Dankjewel, zie DM
Helaas geen antwoord gekregen op deze vraag, dus over gegaan naar Caiway XGS.Pon glasvezel.
Ik heb je vraag beantwoord in een privébericht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.