Zijn er hier al Roosendalers waar de glasvezelverbinding is binnengelegd an actief is?
Al enkele weken terug heeft zo’n beetje heel Roosendaal per wijk opengelegen om kilometers glasvezel aan te leggen. Ook al meerdere brieven van T-mobile mogen ontvangen over de aanleg ervan. Daarnaast zijn er op tactische plaatsen diverse gebouwtjes bijgekomen waar, ik vermoed, het geheel aan elkaar geknoopt zit.
Uiteraard de concurrerende prijs en de parrallelle snelheden zijn voor mij een reden om over te stappen naar T-Mobile, ik heb al een tijdje een abonnement afgesloten hiervoor, wat nog niet ‘actief’ is want de glaskabel steekt hier nog altijd tussen de tegels omhoog.
Is er een manier om een beetje gang in deze situatie te krijgen? Ik zou graag overgaan maar voorlopig moet ik elke ochtend nog over mijn glaskabeltje stappen wat tussen de tegels uitsteekt .
Overigens kan ik al wel tv kijken via een smartphone of tablet, dat is dan wel prettig want bij T-Mobile zijn er toch een paar zenders die ik bij mijn huidige provider niet heb.