Beantwoord
Glasvezel punt woonkamer.
Hallo allemaal. Voor het eerst kom ik in aanraking met glasvezel. Ik heb nog 2 weken bedenktijd en hebben brief thuis gekregen. Hier word gezegd dat de monteur de modem ophangt “meestal” in de meterkast. Nu zit in mijn situatie het aansluitpunt in de woonkamer. Ik kan er zo een verlengkabel naar toe leggen voor stroom. Is dit voldoende voor de monteur? Bedankt voor jullie antwoorden alvast.
mvg Peter
mvg Peter
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo Peetster,
Er moet inderdaad een stroomaansluiting in de directe nabijheid van de glasvezel-aansluiting aanwezig zijn. (Dubbel stopcontact of stekkerdoos naar stopcontact in de buurt)
De mediaconverter wordt bij de FTU opgehangen. Het modem kan desgewenst op een andere plek geplaatst worden dmv een langere utp-kabel naar de converter.
Het FTU wordt niet vervangen door de monteur, alleen iets aangepast zodat de glasvezel kabel aangesloten kan worden.
Mvg. Marcel
Bekijk origineelEr moet inderdaad een stroomaansluiting in de directe nabijheid van de glasvezel-aansluiting aanwezig zijn. (Dubbel stopcontact of stekkerdoos naar stopcontact in de buurt)
De mediaconverter wordt bij de FTU opgehangen. Het modem kan desgewenst op een andere plek geplaatst worden dmv een langere utp-kabel naar de converter.
Het FTU wordt niet vervangen door de monteur, alleen iets aangepast zodat de glasvezel kabel aangesloten kan worden.
Mvg. Marcel
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.