Beste Klanten service,
Inmiddels zit ik in week 7 na het doen van mijn bestelling.
In eerste instantie heeft het bijna een maand geduurd voordat er een afspraak met Guidion gemaakt kon worden. Na meerdere keren met de hulplijn gesproken te hebben zou dit gelegen hebben aan het feit dat KPN nog de patch moest doen.
Nu is bijna 2 weken geleden de monteur langs geweest om het pakket eindelijk te installeren waarop hij vervolgens aangaf dat de patch alsnog niet gedaan is.
Hier raakte ik al lichtelijk geirriteerd door aangezien ik een maand wacht voordat alles in werking gezet wordt i.v.m. een patch en puntje bij paaltje is er dus niks gedaan. Nu zou het zo zijn dat ik 2 dagen later op maandag een belletje zou krijgen zodat er binnen uiterlijk een dag alsnog een monteur langs kon komen om dit te regelen.
Inmiddels zitten we nu a.s. zaterdag al op 2 weken sinds de installatie.
Na het bellen met de hulplijn was er niet meer info beschikbaar dan:
“Ja het is i.v.m. corona druk en er was een storing dus het gaat langer duren maar wij kunnen niet zeggen hoe lang” Dit vind ik een aardig knullig antwoord want dit liep al ver voor alle corona maatregelen.
Dus mijn ervaring so far met T-mobile thuis is ….:
1 Maand wachttijd op een patch, eindelijk een installatie pakket ontvangen / monteur toegewezen krijgen / installatie wordt gedaan, geen patch, geen verbinding … en nu? Geen info wanneer wel.
Dan voor dat ik het zelfde geweldige antwoord krijg als via de telefoon:
“Maar u krijgt een internet bundel en hiermee wordt het tijdelijk opgelost...”
Nu na 6 weken is deze tijdelijke oplossing wel mooi geweest en wordt het werken via een hotspot uitermate vervelend i.v.m. de instabiliteit.
Laatste puntje is ook dat ik nog een SMS bericht heb ontvangen op 17 maart dat ik een mooi annbod zou krijgen en door 0614094100 gebeld zou worden wat nooit gebeurd is..
Ik hoop dat ik via deze weg een snellere oplossing kan krijgen en meer informatie kan ontvangen.
Alvast bedankt!
Mvg,
Jeroen.