Skip to main content

glasvezel odf

  • 25 July 2024
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

glasvezelinternet sinds mei aangevraagd maar wordt maar niet geregeld. Echt een slechte bedrijf. Raad dit bedrijf aan niemand. Geeft steeds de schuld aan ODF en ODF geeft weer de schuld aan ODIDO

 

reactie van ODIDO: 

Goed dat je dit deelt! Mijn excuses dat we jou dit gevoel geven. Vingers wijzen is niet de bedoeling, vooral als het niet in de juiste richting gaat. Ik begrijp dat wij wachten op Open Dutch Fiber en dat Open Dutch Fiber aangeeft op ons wacht. Ik wil dit heel graag nagaan. Het meest belangrijk is dat jij duidelijkheid krijgt over je oplevering!

Ik ben er voor je. Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mahtaab, welkom op onze Community!

Bedankt voor je bericht. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en het lijkt erop dat de glasvezel nog naar binnengebracht moet worden. Ik heb het doorgezet naar onze glasvezelafdeling, zij gaan het onderzoeken en je bellen met meer informatie over de oplevering. Mijn excuses voor de lange wachttijd. 

Nee dat informatie klopt niet. Dat is dus het probleem. De glasvezelaansluiting is al.in mei geplaats bij mij door ODF in mijn woonkamer. Maar er gaatniets mis met de communicatie met jullie en ODF. Dus nogmaals de kastje is al geplaatst in mijn woonkamer. Heb dit al 10 keer doorgegeven zowel aan Odido als aan ODF. Wordt er een beetje moe van

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de extra informatie @mahtaab. Ik heb het ticket met de informatie aangepast. Ze gaan het voor je onderzoeken!

Dat is precies wat IDF zegt. Ze gaan het in hun systeem zetten en laten onderzoeken maar er gebeurt niks

Reageer