Skip to main content

Op 5 augustus 2023 is het een jaar geleden dat ik glasvezel heb aangevraagd. Niemand kan me vertellen wanneer de glasvezelaansluiting wordt opgeleverd. Ongeveer een maand geleden heeft Cal van tmobile een email gestuurd dat hij de datum van aansluiting ook niet weet.

Al 12 maanden sloot ik een duur maandelijks opzegbaar KPN abonnement af, om de 2 maanden te overbruggen waarbinnen de glasvezelaansluiting aangelegd zou worden. Misschien wil tmobile die wel vergoeden als ooit de glasvezelaansluiting gerealiseerd wordt. 

Hi @diemw, welkom op onze Community!

Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en had je graag willen verblijden met een antwoord. Ik zie dat er op 11-07 een update vanuit ons geweest is. De kabels zijn nog niet gereed en moeten nog gelast en geblazen worden. Zodra dit afgerond is zal de order doorlopen! 

 

De kosten van een tussentijds abonnement kan ik jammer genoeg niet voor je vergoeden. Wij brengen ook nog geen kosten in rekening, dit zal pas gebeuren als het je volledig opgeleverd bent. 


Reageer