Dag,
Mijn glasvezel abonnement wordt maar niet opgeleverd.
Installatie door KPN is uitgevoerd en compleet. T-mobile blijft volhouden dat de installatie niet als zodanig in hun systeem doorkomt, en weigert de volgende stap van oplevering in te zetten.
KPN heeft voor de tweede keer met spoed een monteur laten langskomen en heeft daarnaast ook meerdere malen via de telefoon bevestigd en laten zien dat de glasvezel verbinding volledig is aangelegd en het signaal werkt. De push van informatie naar het t-mobile systeem is ook meerdere malen opnieuw verstuurd, maar jullie blijven naar elkaar wijzen om de schuld en ik word al anderhalve week niet geholpen. Ik bel zowat elke dag met de klantenservice zonder enige oplossing. Jullie hangen steeds op, beloven terug te bellen (maar doen dit vervolgens tot 4x toe niet), verbinden mij door naar andere medewerkers die er ook niet wijzer uit worden. Jullie horen mijn verhaal aan, maar verder gebeurt er niks. Een klacht moet via diezelfde klantenservice worden ingediend...
Inmiddels zit ik al twee maanden zonder internet en word ik niet verder geholpen of op enige manier verder gedacht aan een oplossing. Omdat de communicatie tussen KPN en t-mobile stokt, ben ik als klant de dupe. Omdat jullie registratiesystemen niet op orde zijn, wordt er verder niks gedaan. Ook wordt er niet nagedacht over hoe evt. op een andere manier helpen mogelijk is. (Stuur manueel alvast Guidion langs om de T-mobile’s installatie compleet te maken? stuur het modem pakket alvast op, laat een t-mobile monteur de installatie bekijken, etc. etc.)