Hallo,
Ik ben nieuwe klant
Er is van de week een monteur geweest van Guidion, hij zou zorgen dat de installatie van glasvezel en daarmee internet het gaat doen.
hij gaf aan dat de glasvezel geen patch had en dat hij via de "Backoffice"
deze dezelfde dag(4 september) zou laten aanzetten.
Dit is niet gebeurd en het werkt nog steeds niet.
Er zouden drie lichtjes moeten gaan branden, hierna moest de modem aan.
Echter ook als ik de modem aan zet, er is geen internet.
Kan iemand van T-mobile nagaan wanneer er wel internet via de glasvezel beschikbaar is?
alvast bedankt
Rudy
Ik ben nieuwe klant
Er is van de week een monteur geweest van Guidion, hij zou zorgen dat de installatie van glasvezel en daarmee internet het gaat doen.
hij gaf aan dat de glasvezel geen patch had en dat hij via de "Backoffice"
deze dezelfde dag(4 september) zou laten aanzetten.
Dit is niet gebeurd en het werkt nog steeds niet.
Er zouden drie lichtjes moeten gaan branden, hierna moest de modem aan.
Echter ook als ik de modem aan zet, er is geen internet.
Kan iemand van T-mobile nagaan wanneer er wel internet via de glasvezel beschikbaar is?
alvast bedankt
Rudy
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels heb ik internet en doet deze het.
Hallo @Rzee
Fijn om te horen dat het probleem is opgelost!
Geniet van je nieuwe aansluiting.
Het topic zal door een moderator afgerond worden.
Fijn om te horen dat het probleem is opgelost!
Geniet van je nieuwe aansluiting.
Het topic zal door een moderator afgerond worden.
Vrijdag is de monteur geweest. Kreeg te heren van de monteur dat de lijn niet gepatsched was. Dus het werkt niet. Kan nog dagen duren, maar net krijg ik een email van T-mobile dat alles het doet en dat mijn telefoonnummer is overgezet. Dus geen telefoon, geen internet en wel betalen. Wanneer wordt dit opgelost en er wordt toch zeker rekening gehouden door de ingangsdatum te verschuiven. Of is het wel betalen en niet leveren bij T-Mobile?.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.