Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel niet beschikbaar Delta fiber

• 3 januari 2025
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Hoi,

In december is bij ons de glasvezel aansluiting opgeleverd en getest + aangemeld door de mannen van Van Gelder Telecom. 

Nu zit ik tijden op het puntje van mijn stoel, zelfs glasvezel vooruit besteld bij Odido. Maar tot op heden blijft de postcode check aangeven dat er geen glas is hier. Terwijl bij Delta en andere aanbieders wel aangegeven word dat ik al aangesloten ben. 

Zit dit in de administratie van Odido verkeerd?

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Ronnie1418, super leuk dat je interesse hebt in Glasvezel! Ik heb het direct nagekeken. In de postcodecheck zul je het zien als het mogelijk is om Glasvezel meteen af te nemen en niet wanneer je het alleen nog vooruit kunt bestellen. Ik zie dat er binnenkort wel Glasvezel mogelijk is via het netwerk van Delta. We houden je snel op de hoogte hiervan! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2025

Hoi ​@Ronnie1418, super leuk dat je interesse hebt in Glasvezel! Ik heb het direct nagekeken. In de postcodecheck zul je het zien als het mogelijk is om Glasvezel meteen af te nemen en niet wanneer je het alleen nog vooruit kunt bestellen. Ik zie dat er binnenkort wel Glasvezel mogelijk is via het netwerk van Delta. We houden je snel op de hoogte hiervan! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi,

Inmiddels hebben we even gewacht. Vandaag contact gehad met delta over de status, en die geven aan dat de verbinding ready to go is. 

Inmiddels kan ik niets aanvragen bij delta, en geeft de postcode check niet beschikbaar aan, omdat de order van odido al openstaat bij delta. 

Kan ik dan ook een modem en een monteur krijgen?

Mvgr.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@Ronnie1418, ik wil graag ervoor zorgen dat jij snel gebruikt kunt maken van Glasvezel! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

Top! Ik heb zojuist de gevraagde gegevens geupdate. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 31 maart 2025

Hi ​@Ronnie1418, bedankt voor het invullen van je gegevens. Zo heb ik direct je bestelling erbij kunnen pakken. We wachten op dit moment op de wijkcentrale, deze is namelijk nog niet gereed. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal de bestelling doorlopen en kun je eindelijk genieten van glasvezel!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 maart 2025

Dag,

In het laatste gesprek wat ik met delta heb gehad gaven ze aan dat alles startklaar zou moeten zijn. En dat ze leveren kunnen. 

Hoe kan het dat odido nog niet leverbaar is?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen