Hi @Thonie5000, welkom op onze Community!
Ik had je hier heel graag antwoord op willen geven. Echter hebben wij dit niet inzichtelijk. Het enige wat ik je kan meegeven is, houd onze postcodecheck in de gaten. Daar zal de beschikbaarheid op te zien zijn wanneer het mogelijk is om te bestellen. Hopelijk mogen we je snel welkom heten bij Odido.
Hi @Thonie5000, welkom op onze Community!
Ik had je hier heel graag antwoord op willen geven. Echter hebben wij dit niet inzichtelijk. Het enige wat ik je kan meegeven is, houd onze postcodecheck in de gaten. Daar zal de beschikbaarheid op te zien zijn wanneer het mogelijk is om te bestellen. Hopelijk mogen we je snel welkom heten bij Odido.
Hoi Tommie,
dank voor je antwoord, dan blijf ik dat de komende tijd sowieso wel even proberen.
Delta geeft dit aan trouwens:
“Ik zie wat je bedoelt. Odido moet hier zelf achter aan gaan. Ze kunnen bij de wholesaledesk vragen waarom ze geen abonnementen kunnen afsluiten op jou adres. Daar gaat Delta Netwerk, waar je nu mee spreekt, helaas niet over.”
Misschien kun je hier nog iets mee?
Ik kan daar zelf niet zoveel mee @Thonie5000, maar wellicht onze Verkoop afdeling wel. Die zijn te bereiken op 0800-0092!