E-fiber legt glasvezel aan in de straat.
Je kunt het gratis tot in je huis laten aanleggen. Maaarrrr....je moet wel even een abonnementje afsluiten bij een provider voor glasvezel. En ach doe maar het hele pakket. Gekozen voor T-mobile, het huidige Odido. Een grote speler, we hebben al 4 mobiele abonnementen dus wie weet nog korting of extra data. De glasvezelkabel ligt al geruime tijd in de voortuin en steekt 10 cm uit, in afwachting om mijn huis ingetrokken te worden.
17 oktober komt de glasvezelmonteur tussen 8 uur en 13 uur. Wekker gezet op mijn vrije dag. Trapkast vrij gemaakt, want daar moet de aansluiting komen. Wachten...wachten...wachten...uren vliegen voorbij, geen monteur. Toch maar even bellen, wordt niet opgenomen. E-mail gestuurd en mijn teleurstelling geuit. Kort daarop word ik gebeld, onze excuses, er is een monteur uitgevallen. Ok, waarom heeft u mij niet even gebeld? Excuses, excuses. Nieuwe afspraak, vandaag 26 oktober tussen 13 uur en 17 uur. Wederom op mijn vrije dag. Wachten...Wachten...Wachten...u raadt het al, geen monteur. Wederom een email gestuurd, nog geen reactie.
Nu heb ik van nature geen kort lontje, maar ik word aardig op de proef gesteld.
Beste Odido, dit is geen beste start. Jullie stellen mij zeer teleur!
Graag zou ik op een of andere wijze gecompenseerd willen worden.
Zijn hier meer leden met deze ervaringen?