Skip to main content

Ik heb de klantenservice al 3 keer aan de telefoon gehad en nog heb ik storing met mijn Internet. Dit heb ik nodig voor mijn werk en ik kan op deze manier niet goed mijn werk doen.

Vanmorgen heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice daarna een mailtje ontvangen dat er eindelijk een monteur langskomt. 

Een kwartier later plotseling een mail met “uw afspraak is geannuleerd”.

Dit is echt onbegrijpbaar, en een zeer slechte service, wanneer kan ik iemand verwachten die de problemen met mijn internet gaat verhelpen dit kan zo niet langer hier heb ik al weken last van!

Als het goed is staat er een nummer van Guidion bij om een hernieuwde afspraak te maken? Het is inderdaad wel de tijd van het jaar waardoor er minder monteurs zijn en andere afspraken kunnen uitlopen. 

Beste klantenservice,

Vandaag is er een monteur geweest, hij heeft het glasvezelkastje vervangen en de oude Zyxel modem T50 vervangen door een nieuwe modem T-56. Nu werkt alles weer naar behoren en ik ben erg blij dat het nu opgelost is.

Het heeft even mogen duren met de nodige erfenissen maar ik kan iig nu weer gewoon mijn werk doen, dus vandaar ook mijn feedback dat alles weer naar behoren werkt. 👍🏻

Reageer