Skip to main content

Op 23 juli zou er een monteur langskomen om de glasvezel naar binnen te trekken, tussen 12-5 was afgesproken. Echter, er kwam helemaal niemand. Ik heb geen mail of sms gehad dat de afspraak niet door zou gaan wat vervelend is want ik had vrij geregeld met mijn werk.

Nou heb ik gebeld met Guidion en vertelden ze me dat ik over glasvezel vragen beter contact kan opnemen met Odido. Toen heb ik Odido gebeld en die vertelde mij dat ik beter contact kan opnemen met de monteurs van het bedrijf zelf. Vervolgens heb ik contact opgenomen met dit bedrijf met telefoonnummer: (088) 186 04 44, en hun vertelde me dat ze geen toegang hadden tot de planning omdat de glasvezel planning bij Odido vandaan komt. Daarnaast beweerde hij me als ik een afspraak had staan dat de monteurs gewoon langs zouden komen. Dus die hebben mij weer terugverwezen naar Odido. 

Daarna heb ik nog 1 laatste poging gedaan bij Odido, en nam er een Antilliaanse man de telefoon op die mij goed te woord heeft gestaan en mij vertelde dat daar niks van klopte. Hij vertelde mij dat er inderdaad in de planning stond dat er een afspraak stond en dat ze zouden langskomen wat uiteindelijk niet is gebeurt. Hij raadde mij aan om de volgende ochtend nog een keer naar het bedrijf te bellen.

Tot slot heb ik nog 1 keer gebeld vandaag op 24 Juli en nam een werknemer van het monteur bedrijf op die mij vertelde dat ze hier aannemers voor hebben dus mij niet konden helpen met mijn probleem, want ze weten niet veel over hun zaken. Er werd mij verteld dat ze mijn email gingen achterlaten bij hun om contact met mij op te nemen en dat ik zeker kan gaan wachten tot 19 Augustus, want dan is de bouwvak voorbij.

 

Kortom, ik heb 2 weken geleden een abonnement genomen bij Odido wegens internet problemen bij Kpn. Nu moet ik tot onbepaalde tijd wachten tot op de monteurs. Mijn vraag is of jullie van Odido achter mij kunnen staan om ervoor te zorgen dat deze mensen een nieuwe afspraak met mij maken en die ook daadwerkelijk nakomen.

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze community! @ikhebslechtinternet123 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt en mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil uiteraard dat jij binnenkort kan genieten van onze diensten. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Op dit moment heb ik navraag uitstaan bij mijn collega’s van de Fiber afdeling. Zij zullen contact leggen met de netwerkbeheerder om de juiste planning te achterhalen. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het je direct weten. Houd er inderdaad wel rekening mee dat zij werken met aannemers en dus de eventuele bouwvakantie. Mocht dit van toepassing zijn, kijk ik natuurlijk met je mee naar een passende oplossing om de tijd te overbruggen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta paraat om je verder te helpen! 


Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze community! @ikhebslechtinternet123 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt en mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik wil uiteraard dat jij binnenkort kan genieten van onze diensten. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Op dit moment heb ik navraag uitstaan bij mijn collega’s van de Fiber afdeling. Zij zullen contact leggen met de netwerkbeheerder om de juiste planning te achterhalen. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het je direct weten. Houd er inderdaad wel rekening mee dat zij werken met aannemers en dus de eventuele bouwvakantie. Mocht dit van toepassing zijn, kijk ik natuurlijk met je mee naar een passende oplossing om de tijd te overbruggen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta paraat om je verder te helpen! 

Teresa, we zijn nu al een week verder en ik heb helaas niks meer van jullie gehoord. Ik heb mijn mediaboxen en router wel binnengekregen maar er is nog geen contact met mij opgenomen voor de monteur of het glasvezel.


In de bouwvakvakantie liggen ook alle aanleg van glasvezel lijnen stil. 


In de bouwvakvakantie liggen ook alle aanleg van glasvezel lijnen stil. 

Waarom maken ze dan een afspraak met me tijdens de bouwvakantie?


Geen idee, dat ligt in handen van de netbeheerders en hun aannemers.


Geen idee, dat ligt in handen van de netbeheerders en hun aannemers.

 


Reageer