Op 23 juli zou er een monteur langskomen om de glasvezel naar binnen te trekken, tussen 12-5 was afgesproken. Echter, er kwam helemaal niemand. Ik heb geen mail of sms gehad dat de afspraak niet door zou gaan wat vervelend is want ik had vrij geregeld met mijn werk.
Nou heb ik gebeld met Guidion en vertelden ze me dat ik over glasvezel vragen beter contact kan opnemen met Odido. Toen heb ik Odido gebeld en die vertelde mij dat ik beter contact kan opnemen met de monteurs van het bedrijf zelf. Vervolgens heb ik contact opgenomen met dit bedrijf met telefoonnummer: (088) 186 04 44, en hun vertelde me dat ze geen toegang hadden tot de planning omdat de glasvezel planning bij Odido vandaan komt. Daarnaast beweerde hij me als ik een afspraak had staan dat de monteurs gewoon langs zouden komen. Dus die hebben mij weer terugverwezen naar Odido.
Daarna heb ik nog 1 laatste poging gedaan bij Odido, en nam er een Antilliaanse man de telefoon op die mij goed te woord heeft gestaan en mij vertelde dat daar niks van klopte. Hij vertelde mij dat er inderdaad in de planning stond dat er een afspraak stond en dat ze zouden langskomen wat uiteindelijk niet is gebeurt. Hij raadde mij aan om de volgende ochtend nog een keer naar het bedrijf te bellen.
Tot slot heb ik nog 1 keer gebeld vandaag op 24 Juli en nam een werknemer van het monteur bedrijf op die mij vertelde dat ze hier aannemers voor hebben dus mij niet konden helpen met mijn probleem, want ze weten niet veel over hun zaken. Er werd mij verteld dat ze mijn email gingen achterlaten bij hun om contact met mij op te nemen en dat ik zeker kan gaan wachten tot 19 Augustus, want dan is de bouwvak voorbij.
Kortom, ik heb 2 weken geleden een abonnement genomen bij Odido wegens internet problemen bij Kpn. Nu moet ik tot onbepaalde tijd wachten tot op de monteurs. Mijn vraag is of jullie van Odido achter mij kunnen staan om ervoor te zorgen dat deze mensen een nieuwe afspraak met mij maken en die ook daadwerkelijk nakomen.