Na maanden wachten, vele malen bellen met klantenservice van zowel T-Mobile als Volkerwessels Telecom ben ik er helemaal klaar mee.
- Klantenservice liegt, belt niet terug etc
- Ze sturen je van kastje naar de muur en weer terug
- Overstapservice vervalt na 120 kalenderdagen. Daarna moet je het “maar even zelf doen".
Uiteindelijk is het ze gelukt om de sleutels te regelen voor de algemene ruimtes om de kabel door te trekken.
Maar wat blijkt: er zit geen stopcontact in de meterkast, dus kan de converter niet aangesloten worden. De monteur wilt dat best voor je doen maar kost 75 euro (althans, dat zegt de klantenservice).
Mijn meterkast bevind zich buiten het appartement. Dus voor een goed signaal dien ik een WAP aan te schaffen OF de monteur trekt de kabel over de plinten (max 15m) door. Ook hier zijn extra kosten aan verbonden, uiteraard. Want er moeten gaten geboord worden etc.
Na het lezen van alle verhalen vanuit Segbroek en Loosduinen én de nieuwsartikelen op NOS en Omroepwest is het beter om T-Mobile de deur te wijzen. En dan zeg ik het nog netjes.
Gelukkig abbo van Tele2( ook van T-Mobile) nog niet verlengd dus die gaat er morgen ook meteen uit.
Kom die doos van jullie maar ophalen anders pleur ik het bij het grofvuil. Of mail maar een retourlabel en misschien heb ik over een jaar wel even de tijd om het naar een pakketpunt te brengen voor jullie.
Begin er niet aan mensen! Ze liegen en bedriegen je.