Beantwoord

Glasvezel Lombardijen

  • 16 March 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo, Ik heb een vraagje. Er is een jaar of twee geleden glasvezel op de stoep gelegd door voormalig T-Mobile, maar die kabels zijn nog steeds niet in huis getrokken wat gratis gedaan zou worden. Moeten wij nog wachten op een aansluiting of een abonnement per se halen om een te krijgen.

Mvg

icon

Beste antwoord door eric 16 March 2024, 18:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Klopt. Alleen als je een abonnement besteld wordt de kabel gratis aangelegd. Check de postcode checker van Odido wat de kosten van het maandbedrag worden.

Reputatie 3

Hoi dat klopt helemaal niet wat je zegt mijn ouders hebben ook abonnement aangevraagd 3 maand terug en kabels stekken al 2 jaar in charlois maar we hebben open dutch fiber contact gehad hun zeggen helle flat moet toestemming geven maar ik zie overal kabels stekken in wijk Rotterdam charlois  niet alle huizen zijn flat dus klopt niet

Reputatie 7
Badge +14

Bij een VVE kan het veel ingewikkelder zijn. Niet alle bewoners moeten dan een abonnement bij Odido bestellen maar wel moet de VVE toestemming geven door alle meterkasten geen te mogen boren... Dan moeten ook alle bewoners nog dezelfde periode toegang daartoe verlenen. Dat leidt vaak tot veel langere levertijden. 

Reageer