Skip to main content

Wil wachten al hele tijd op glasvezel maar gelukkig hebben we nu glasvezel in de meterkast liggen, wijkcentrale is ook klaar maar verder heb ik niets meer vernomen van Odido ivm overstap van Ziggo naar Odido. Neem an dat het ont nog geïnstalleerd moet worden maar daarover hoor ik niets. 

Hallo @Bjornricardo 

Is er ook een glasvezelaansluitpunt geplaatst in de meterkast? Als alles in orde is dan hoor je een email te ontvangen om een afspraak met de Guidion monteur te maken.

Heb je het installatiepakket al in huis en wat is de status in je Odido account indien je nog geen afspraak hebt gemaakt?


Glasvezelaansluiting is klaar in de meterkast plus installatiepakket ligt al 4 maanden hier. 


@Bjornricardo 

Is de status in je Odido account in behandeling? Dan zou er door iemand nog iets moeten gebeuren waarna je een email krijgt ok een afspraak te maken met Guidion.


Status is abonnement opleveren of overstap geaccepteerd 


Hi @Bjornricardo, de wijkcentrale moet nog gepatched worden door de onderaannemer. Daarna wordt Guidion voor je aangestuurd om de installatie te voltooien. Dan kom je pas online. Voor nu is het afwachten tot je gepatched bent in de wijkcentrale. Daarna zal het automatisch doorlopen. 


Bedankt voor de info !


Reageer