Skip to main content

Glasvezel Kralingen Rotterdam

• July 8, 2025
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een L2Fiber-box in huis. Op de website van Odido staat dat ik geen glasvezel heb. Kan er een monteur langskomen om de installatie te controleren?

July 9, 2025

Hi ​@wdauchy, welkom op onze community!

Wat goed dat je dit aankaart! Om dit voor je te kunnen nakijken, heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Zou je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn ProfielBewerk profiel. Zodra dat is ingevuld, kijk ik met je mee. Zou je daarnaast ook een foto van het FTU (het glasvezelaansluitpunt in huis) willen maken en toevoegen? Dan krijg ik een nog beter beeld van de situatie. Ik zie je reactie graag tegemoet!

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • July 9, 2025

Wat goed dat je dit aankaart! Om dit voor je te kunnen nakijken, heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Zou je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn ProfielBewerk profiel. Zodra dat is ingevuld, kijk ik met je mee. Zou je daarnaast ook een foto van het FTU (het glasvezelaansluitpunt in huis) willen maken en toevoegen? Dan krijg ik een nog beter beeld van de situatie. Ik zie je reactie graag tegemoet!

• Auteur
  • 2 reacties
  • July 9, 2025

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • July 10, 2025

Hey ​@wdauchy, bedankt voor de foto's.

Dit is geen FTU van ons maar van Glasnet. Bij ons is het nog niet mogelijk om glasvezel te bestellen, DSL is wel een mogelijke optie op dit moment. Het enige advies wat ik je op dit moment kan meegeven is; houd onze postcodecheck in de gaten, wellicht is het in de toekomst wel mogelijk om bij ons glasvezel te bestellen!  

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • 2241 reacties
  • July 10, 2025

Of uiteraard even op https://glasnet.nl/ kijken met de postcodecheck welke providers over dat glasnetwerk diensten aanleveren 😁

• Auteur
  • 2 reacties
  • July 10, 2025

Hey ​@wdauchy, bedankt voor de foto's.

Dit is geen FTU van ons maar van Glasnet. Bij ons is het nog niet mogelijk om glasvezel te bestellen, DSL is wel een mogelijke optie op dit moment. Het enige advies wat ik je op dit moment kan meegeven is; houd onze postcodecheck in de gaten, wellicht is het in de toekomst wel mogelijk om bij ons glasvezel te bestellen!  

Ik blijf het vreemd vinden dat een vriend die twee straten verderop woont, met dezelfde "l2fiber"-box, blijkbaar wel de mogelijkheid heeft om glasvezel te krijgen van KPN of Odido. Ik vraag me af of er geen fout in de geregistreerde informatie zit.