Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb op 29-12-21 glasvezel aangevraagd. Uiteindelijk is het eind jan begin feb bij ons in de straat gelegd, maar dat is nu zo langzamerhand ook alweer 2 maanden geleden. Wanneer kan je de afspraak om het aan te sluiten verwachten?

Michiel

Fiber geeft voor de 2e keer(had ze al een keer gemaild op jullie aanraden) dat ze de glasvezel in deze wijk niet doen.

Ik zou je willen vragen hier met wat meer urgentie van jullie uit mee om te gaan. Ik heb nu met een 5 tal bedrijven contact gehad op jullie aanraden. In het totaal heeft me dit al zeker 2 uur van mijn tijd gekost en het heeft niks opgeleverd.

Ik heb bij jullie besteld op 29-12-2021. Het is nu 3-5-2023 en ik mag zelf achter een oplossing aan. Ondanks dat alles al tot in mijn meterkast aangesloten is en mijn buurman die tegelijk is aangesloten (7 maanden geleden) alweer bijna 6 maanden internet heeft van jullie.

Ik ben al zeker 15 jaar tevreden klant bij jullie voor onze mobiele telefoons. Dit loopt altijd prima, maar zoals het proces met Tmobile Thuis loopt is echt beschamend. Met opmerkingen zoals je kan zelf onze onderaannemer bellen kan ik niet zoveel meer. Ik heb bij jullie een contract afgesloten en reken erop dat jullie je kant van het contract ook op korte termijn jullie kant van het contract op order brengen.

Ik ga er van uit dat jullie nu op zeer korte termijn met een oplossing komen om dit op te lossen en een passende vergoeding voor de gelede schade(tijd, huidig abonnement bij Ziggo etc).


@michielrp dat klopt ook, dat is Van Gelder. Je kunt hun bereiken via:  038 - 4431 429.

Daarnaast is Fiber ons interne aanspreekpunt voor onze onderaannemers, ook voor Van Gelder. Zoals je gelezen hebt in mijn vorige bericht heb ik het verzoek gedaan om je nogmaals te bereiken. Ook snap ik de frustratie volledig. Het loopt allemaal niet zoals het zou moeten en vergt veel tijd. Excuses daarvoor. Het moeilijke aan dit verhaal is dat ik op dit moment niet meer kan doen dan ik al gedaan heb, omdat het volledig in de handen ligt van de onderaannemer. Omdat er nog geen kosten zijn gemaakt kan ik die ook niet vergoeden. Wel heb ik wat naar je opgestuurd en zal waarschijnlijk begin volgende week aankomen!


Tommie dank.

Ik ben weer een stap verder. Ik heb op aanraden van jullie helpdesk mijn order gecanceld en opnieuw een order gemaakt. Hierna ging het vrij snel. Modem etc waren na een week binnen. De installateur is gisterochtend geweest heeft alles aangesloten, maar er is blijkbaar geen signaal op de kabel die ons huis binnenkomt. Er zou een netwerkspecialist naar moeten kijken en die zou me bellen. Hebben jullie enig idee hoelang het duurt voordat deze persoon er is?

 


Hi @michielrp, dank voor deze update. Ik zie het inderdaad! Geen zorgen, gisteren is de netwerkbeheerder officieel aangestuurd, na het uitvoeren van bepaalde procedures. Je zult vermoedelijk vandaag of morgen van hen horen voor het maken van een afspraak. Bedankt voor je geduld tot zover!