Bij mij hangt reeds een L2Fiber kastje in de meterkast. L2Fiber is overgenomen door T-Mobile. In mijn bestelstatus staat echter dat er nog geen aansluitpunt aanwezig is. De klantenservice verwees mij naar Van Gelder. Die wil weer gaan graven na de bouwvak. Niet nodig dus.Ik ben nu in verwarring. Waar wacht ik nu op?
Beste T-mobile
Wij zijn weer een jaar verder en nog steeds geen glasvezel in mijn appartement. Nu dus twee jaar(!) geen enkele vordering gemaakt in mijn bestelling. Geen enkel contact met VanGelder of T-Mobile!
Een aantal moderators die hier eerder naar gekeken hebben, zijn niet meer werkzaam als moderator. Sta dus waarschijnlijk weer achteraan. IK wordt hier moedeloos van. T-Mobile kan tenminste het fatsoen opbrengen om contact te zoeken en aangeven waar het probleem nu zit? En nu niet afschuiven naar VanGelder aub.
Hi
Hi
Hi
Beste Cheyenne
ik probeer op de e-mail te reageren maar krijg de melding dat het adres niet meer in gebruik is.
Mocht ik ivm met mijn werkzaamheden als docent, telefonisch niet opnemen laat dan alsjeblieft een voice-bericht achter.
Maar weer eens proberen. Volgen jullie postcodechecker zou ik zonder problemen glasvezel kunnen krijgen. Heb ik ook al vaker aangegeven. Ik kan nu zelfs mijn status niet meer zien. Meer dan twee jaar T-Mobile. Wees anders gewoon eerlijk en zeg dat ik beter bij een andere provider kan aankloppen.
Hi
kan iemand mijn klantnummer achterhalen?
Rudi Spitzers
*** (bewerkt door moderator i.v.m. delen privégegevens)
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.