Beste T-Mobile,
Het viel mij op dat er op mijn postcode op dit moment 100,400 en 1gb beschikbaar is wat helemaal top is!
Echter moest ik plots denken aan een een deal die T-Mobile eind 2021 had. Namelijk bij het aanvragen van mijn T-Mobile Thuis internet in november 2019, speelde er een actie waarbij je €25 zou betalen voor op dat moment het hoogst haalbare glasvezel verbinding en zal deze kosteloos geüpgrade worden naar een hogere snelheid, indien van toepassing. Bovenstaande zou gelden mits je ook een unlimited mobiele abonnement via T-mobile had. Dit was en is nog steeds het geval bij. Echter heb ik helaas nooit bericht hierover ontvangen over een eventuele upgrade, ondanks dat er ondertussen hogere snelheden beschikbaar zijn via T-mobile dan in november het geval was op mijn postcode.
Inmiddels heb ik me ook ingelezen dat er vanaf januari 2022 een nieuwe prijsplan is en deze nogal afwijkt van de vorige propositie waar ik inval, dat het omzetten naar een snellere verbinding mij alleen maar nadelen gaat opleveren, prijs technisch gezien.
Hopelijk kan T-mobile zich in leven mijn schoenen en begrijpen dat ik teleurgesteld hierover ben. Vandaag heb ik ook meerdere collega’s van de frontoffice (telefonisch) gesproken die allemaal verschillende verhalen aan het vertellen waren en ik door de bomen het bos niet meer zag. Het liep voornamelijk uit op een welles-nietes discussie. Uiteindelijk is mij geadviseerd een klacht hierover in te dienen via de mail. Hopelijk hoef ik niet zo ver te gaan en word ik via dit platform hopelijk geholpen.
Zou iemand mij kunnen helpen met bovenstaande situatie?