Onlangs is hier glasvezelkabel gelegd door Odido en zijn ook de aansluitingen naar de woningen getrokken, die deze aansluiting wilde hebben, wij hadden ook aangegeven om deze graag te willen hebben, daar wij ook Odido hebben voor internet en telefoon. De monteurs die buiten bezig waren zijn er toen mee opgehouden, zonder bij mij, op 3 hoog in een appartement, de aansluiting te realiseren, terwijl ik deze glasvezelaansluiting wel wil hebben van Odido en ook had aangegeven om deze gratis te laten plaatsen/monteren.
Nu staat er in “Mijn Odido” bij mijn abonnement dat ik Glasvezel kan bestellen, omdat deze beschikbaar is op mijn adres. Ik heb het geprobeerd om te bestellen, maar het lukt gewoonweg niet, ik kan daar bij het bestellen de beschikbare verbindingen niet zien, dus ook niet uitkiezen. Wel kan ik de gewenst aansluitdatum invullen, maar als ik het dan wil verzenden werkt de verzendknop gewoonweg niet.
Ik heb over bovenstaande contact gezocht, middels de telefoon met de klantenservice, maar de dame aan de lijn keek even mee en zei dat ik geduldig moet afwachten, wanneer ik hier wel op de site de glasvezel kan bestellen… Nou, ik ben inmiddels een poosje verder en het lukt nog steeds niet… Ik denk dat dit domweg komt omdat ik hier binnen geen glasvezelaansluiting heb zitten van Odido, maar is buiten mijn schuld om niet aangesloten, de monteurs waren ineens met de noorderzon vertrokken, zonder mij te verwittigen, terwijl ik wel had aangegeven om een aansluiting te plaatsen.
Kortom, ik hoop dat een moderator mij kan helpen, om deze glasvezelaansluiting toch nog te realiseren, zodat ik mijn internetaansluiting om kan laten zetten naar Glasvezel. De kabels lopen al naar boven alleen moet hij dan op de 3e etage wel bij mij naar binnen getrokken worden.
Ik zit trouwens ook nog aan een 2 jarig contract vast, bij Odido, nl. vanaf maart 2025 t/m maart 2027, deze had ik gerealiseerd omdat ik voorheen jaren bij Tele2 zat, maar deze gaf aan te gaan stoppen en mij adviseerde over te stappen naar Odido, wat ik toen gedaan hebt, omdat ik altijd reuze tevreden was over hen en dat ik dat ook over Odido zou gaan worden… , nou.. deze eerste ervaring vind ik nou bepaald niet zo'n goede start.., jammer...
Alvast vriendelijk dank voor eventuele raad en/of hulp in bovenstaande.
Ruud Koet
Leiden

