Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel internet/tv bestelling, verwarrende status mbt overstapservice

  • 6 June 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik ga overstappen naar Odido voor mijn internet/tv. Hierbij maak ik gebruik van de overstapservice.

Dit lijkt ook allemaal goed te zijn gegaan, heb ook bericht gehad van zowel Odido als KPN dat het in gang is gezet.

Echter op deze pagina voor de status van je bestelling staat dit bij ‘De laatste status’, wat wel een beetje verwarrend is?

 

Als ik vervolgens op de ‘Lees meer’ knop klik staat er dit

 

Het lijkt mij dat er een foutieve tekst getoond wordt in het ‘De laatste status’ blokje? Voor de helderheid, ik heb niet aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van de overstapservice, dat wil ik namelijk wel 😉

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JeroenB06, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Dit lijkt inderdaad niet te kloppen want je overstap aanvraag is geaccepteerd en alles staat correct in het systeem. Ik zal hier wat navraag over gaan doen, voor nu kun je de melding negeren want alles staat goed! 

Reageer