Skip to main content

Glasvezel internet

  • November 4, 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb een gewone DSL internet en daarnaast had ik allang het glasvezelinternet alvast besteld. Ik kreeg een email van contact@voorinfra.nl over een afspraak voor het bepalen van glasvezel aansluitpunt. Afspraak was op 9 oktober maar er is toen niemand gekomen. Daarna gebeld met het bedrijf en ze beloofde dat ze een nieuwe afspraak zouden maken en dat is ook niet gebeurd. 

Ik zou graag jullie hulp willen. 
 

November 5, 2024

Hi @Captep58, ik kan mij goed voorstellen dat je staat te popelen om Glasvezel te ontvangen! Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt, maar ik zie geen lopende glasvezelaanvraag bij ons terug. De glasvezelaanvraag die ik bij jou terugzie, is per 7-8-2024 geannuleerd. Klopt het dat je deze hebt geannuleerd, zodat je DSL kon aanvragen? 

Ik vermoed dan ook dat je de e-mail vanuit voorinfra hebt gehad omdat ze in je wijk bezig zijn met de aanleg. Zelf heb ik dan ook niet de gegevens over deze afspraak en kun je dit het beste navragen via de aannemer voorinfra. Dit loopt namelijk buiten ons om. Hopelijk kunnen zij dan meer duidelijkheid geven en een nieuwe afspraak met je inplannen!

3 reacties

Demi van Odido
Odido
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1994 reacties
  • November 5, 2024

Hi @Captep58, ik kan mij goed voorstellen dat je staat te popelen om Glasvezel te ontvangen! Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt, maar ik zie geen lopende glasvezelaanvraag bij ons terug. De glasvezelaanvraag die ik bij jou terugzie, is per 7-8-2024 geannuleerd. Klopt het dat je deze hebt geannuleerd, zodat je DSL kon aanvragen? 

Ik vermoed dan ook dat je de e-mail vanuit voorinfra hebt gehad omdat ze in je wijk bezig zijn met de aanleg. Zelf heb ik dan ook niet de gegevens over deze afspraak en kun je dit het beste navragen via de aannemer voorinfra. Dit loopt namelijk buiten ons om. Hopelijk kunnen zij dan meer duidelijkheid geven en een nieuwe afspraak met je inplannen!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • November 5, 2024

Ik heb de bestelling opnieuw gedaan. Kunt u dat nu zien in het systeem?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3576 reacties
  • November 6, 2024

Yes, deze zie ik nu @Captep58! Je hebt nu geen losse bestelling gedaan maar een migratie van DSL naar Glasvezel. Super! Wij hebben de netwerkbeheerder opnieuw geïnformeerd en dienen nu te wachten tot de werkzaamheden hebben gedaan. De tip van Demi is een goede. Gaat er iets niet goed met afspraken die niet rechtstreeks met ons zijn, neem dan contact op met dit bedrijf. Zij dienen dit op te lossen. Veel succes en heb je andere vragen dan hoor ik het natuurlijk graag!