Hi @Captep58, ik kan mij goed voorstellen dat je staat te popelen om Glasvezel te ontvangen! Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt, maar ik zie geen lopende glasvezelaanvraag bij ons terug. De glasvezelaanvraag die ik bij jou terugzie, is per 7-8-2024 geannuleerd. Klopt het dat je deze hebt geannuleerd, zodat je DSL kon aanvragen?
Ik vermoed dan ook dat je de e-mail vanuit voorinfra hebt gehad omdat ze in je wijk bezig zijn met de aanleg. Zelf heb ik dan ook niet de gegevens over deze afspraak en kun je dit het beste navragen via de aannemer voorinfra. Dit loopt namelijk buiten ons om. Hopelijk kunnen zij dan meer duidelijkheid geven en een nieuwe afspraak met je inplannen!
Ik heb de bestelling opnieuw gedaan. Kunt u dat nu zien in het systeem?
Yes, deze zie ik nu @Captep58! Je hebt nu geen losse bestelling gedaan maar een migratie van DSL naar Glasvezel. Super! Wij hebben de netwerkbeheerder opnieuw geïnformeerd en dienen nu te wachten tot de werkzaamheden hebben gedaan. De tip van Demi is een goede. Gaat er iets niet goed met afspraken die niet rechtstreeks met ons zijn, neem dan contact op met dit bedrijf. Zij dienen dit op te lossen. Veel succes en heb je andere vragen dan hoor ik het natuurlijk graag!