Hallo mensen,
Mijn vraag in het kort: Is het mogelijk zelf iets te regelen om glasvezel van buiten naar binnen te krijgen?
Een maand geleden zijn wij verhuist naar een adres met een glasvezel sprietje in de tuin. Om te achterhalen hoe lang het zou duren om de kabel geïnstalleerd te krijgen heb ik met T-Mobile klantenservice gebeld waarbij mij verteld werd dat ik direct moest laten weten of de kabel er daadwerkelijk was zodat wij direct een afspraak konden maken voor installatie. Schatting was: binnen 2 weken geregeld. Met deze info heb ik T-Mobile Thuis aangeschaft.
Nu bleek dit niet waar te zijn en moet ik wachten tot 9 juli totdat er een aannemer de kabel kan installeren. Overigens is T-Mobile niet bereid een tussenoplossing te bieden. Inmiddels leven wij al een maand zonder bekabeld internet en moeten wij internet intensief werk doen op onze telefoon hotspots. Eerder deze week heb voor het eind van de ochtend al 9x MBs moeten aanvullen op mijn onbeperkte T-Mobile abonnement.
Deze situatie is voor ons onhoudbaar en er MOET zo snel mogelijk een oplossing komen.
Ik hoor graag of er mensen zijn die hier zelf een oplossing op hebben gevonden en wat dat was.
Het liefst had ik uiteraard een oplossing vanuit T-Mobile maar schijnbaar interesseert het ze weinig.
Bij voorbaat dank.