Beste community en moderators,
Ik heb een vraag inzake het verkrijgen van de T-Mobile Thuis diensten over het netwerk van KPN.
Onlangs is KPN gestart met het realiseren van glasvezelverbindingen in het Limburgse Roermond, zie ook dit persbericht.
Nu is bij een vriend van mij, op postcode 6043 BZ afgelopen maand ook een glasvezelverbinding gerealiseerd. Hij kan nu dus, logischerwijs, een glasvezelverbinding afsluiten via KPN (en de dochterbedrijven van KPN).
Echter biedt T-Mobile nog niet de mogelijkheid om de diensten daar over glasvezel te leveren. Gaat dit wel nog gebeuren? De enige informatie die ik heb kunnen vinden (op dit topic) was dat Roermond een zogenaamd 'WBA' netwerk in Roermond heeft (van KPNNetwerkNL).
Ik weet dat het per regio kan verschillen of T-Mobile de diensten kan en mag leveren over de KPN lijnen (en ook dat het per regio kan verschillen of T-Mobile eigen lijnen heeft liggen, wat hier dus niet het geval is).
Mijn vraag. Kan en mag T-Mobile op deze postcode, in de regio Roermond, haar diensten via de glasvezelverbinding van KPN Netwerk aanbieden of gaat dit niet gebeuren?
Met vriendelijke groet,
Rob Coenen