Glasvezel Gorinchem

  • 4 March 2024
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo, kan iemand vertellen wat de status is van de aanleg van glasvezel in Gorinchem (Oost)? De huisaansluiting is al maanden aangesloten op de glasvezelkabel en in de wijkcentrale wordt ook allang niet meer gewerkt. We wachten dus al een hele tijd tot Guidion contact opneemt en we het installatiepakket van Odido ontvangen. 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @rsijb, logisch dat je hier navraag naar doet, ik geef je graag meer informatie mee! Ik zie dat je inderdaad gelijk hebt dat de werkzaamheden richting het einde gaan, alleen is de wijkcentrale nog niet volledig gereed voor gebruik. De netwerkbeheerder E-Fiber geeft aan dat ze de wijkcentrales in Gorinchem, inclusief jouw wijkcentrale, op 22 maart kunnen opleveren. Vervolgens zal het niet lang duren voordat je meer informatie van E-Fiber ontvangt of, als de aansluiting volledig gereed is, zullen wij je proactief een installatieafspraak met Guidion toesturen.

Ik verwacht dus dat er snel schot in de zaak komt, ik kijk uit naar jouw opleverdatum! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rsijb, logisch dat je hier navraag naar doet, ik geef je graag meer informatie mee! Ik zie dat je inderdaad gelijk hebt dat de werkzaamheden richting het einde gaan, alleen is de wijkcentrale nog niet volledig gereed voor gebruik. De netwerkbeheerder E-Fiber geeft aan dat ze de wijkcentrales in Gorinchem, inclusief jouw wijkcentrale, op 22 maart kunnen opleveren. Vervolgens zal het niet lang duren voordat je meer informatie van E-Fiber ontvangt of, als de aansluiting volledig gereed is, zullen wij je proactief een installatieafspraak met Guidion toesturen.

Ik verwacht dus dat er snel schot in de zaak komt, ik kijk uit naar jouw opleverdatum! 😄

Vrijdag wordt de wijkcentrale dus gepatched en opgeleverd. Gaan jullie mij dan asap een installatieafspraak sturen?

Reputatie 7
Badge +9

Zodra de wijkcentrale gereed is zal jouw bestelling doorlopen @beviolet1969! Er wordt vanzelf een afspraak met je ingepland. 

Dankjewel,zal blij zijn als het eindelijk zo ver is👍

 

Reageer