Skip to main content

Vrijdag is het ZYX modem aangesloten. Internet werkt via TP link deco MP4 zuiltjes. TV is bekabeld met internetkabel en T-mobile TV app is geactiveerd op de TV (Samsung QLED uit 2021). Als ik nu de coax kabel verwijder geen de TV een foutmelding “geen antennesignaal”. Hoe kan dit nu? De TV zou toch gewoon moeten functioneren met de internetkabel? Op dit moment zit er nog een CI+ module in de TV en loopt het Ziggo abonnement nog een paar weken. Ik wil voorkomen dat we geen TV meer hebben zodra het Ziggo abonnement stopt. Het ziggo modem (connectbox) is al verwijderd. Hoe kan het dat de TV niet werkt met alleen een internetkabel?

De smart tv app werkt iets anders dan (normaal) tv kijken.

Je moet naar het smart gedeelte van je smart tv. (waar de andere apps ook staan zoals bv netflix)

Daar staat de t-mobile tv app tussen zo niet moet u deze eerst downloaden.

En via die app kun je met je gegevens inloggen.

Tv kijken doe je via die app.

Kijk hier voor meer info.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app


Reageer