Hallo, het volgende is er aan de hand.
Begin van dit jaar Glasvezel aangevraagd omdat het beschikbaar kwam (postcodegebied 1055). Op 29-06 van dit jaar is de eerste monteur langsgekomen. Hij concludeerde toen dat er ‘geen licht op de vezel’ stond. Hier zou een melding van gemaakt worden en er zou contact met mij opgenomen worden.
Ruim een maand later zelf even contact gezocht via de chat, waarna een nieuwe afspraak voor een monteur is gemaakt. Deze is op 25-07 gekomen en kwam tot dezelfde conclusie. Wederom doorgezet en er zou binnen enkele dagen contact worden opgenomen door Guideon.
Vervolgens op 09-08 nog een voicemail bericht van t-mobile ontvangen waarbij aangegeven werd dat het nog steeds in behandeling was, en in verband met de bouwvak het wat langer zou duren.
We zijn nu twee maanden verder, maar helaas geen bericht en op de ONT knippert het rode lampje, ook na een reset zojuist, nog steeds.
Is er een mogelijkheid tot een statusupdate en een verwachte datum waarop de verbinding werkend zal worden?
Betreft ordernummer 79655879
Dank alvast!