15 december installatie van Odido gepland, monteur wist na 5 minuten dat er iets bij KNP niet goed zat in en dat ze iets moesten patchen. Zou 3 dagen duren. Twee codes gekregen voor nbeperkt internet via mobile, en zelf ziggo nog maar weer verlengd. Ondertussen niets gebeurd of gehoord of gedaan. Vandaag ziffo afgelopen, contact met klantenservice odido. Eerste hing direct op, tweede wilde dat ik zelf moden ging aansluiten, want nu brandt er een rood lampje op dat huawei ding. Overal is te lezen dat dat betekent dat er nog geen signaal binnenkomt, maar ik moest en zou modem aansluiten. Monteur was daar niet mee verder gegaan.
Nu nieuwe melding aan KPN/Reggefiber want die hadden blijkbaar nog niets gedaan, Zit natuurlijk wel een kerstvakantie tussen, maar het blijft waardeloos. Odido kan niets anders doen dan codes toesturen. Geen tv, belabberd internet en geen hulp. Geen spoed, niets te regelen zelf, gewoon afwachten.
Wat dus betekent dat zodra we kunnen ook odido weer wordt opgezegd. Lees hier ook al dat mediabox erbij had kunnen zitten maar dat we die dus nog niet hebben.
Kan de vraag naar KPN/Reggefiber bespoedigd worden? Kunnen die van afstand het beter regelen? Heb sterk het idee dat het misschien straks troch dat nmiet is en dat er weer een nieuw probleem is. Waarom zijn dit soort dingen zo verschrikkelijk waardeloos geregeld? Geld is al wel geïnd door odido, dat wel natuurlijk.
Zal eens checken of er nog een webcare of zoiets is, waar je dan een openbaar bericht kunt achterlaten, misschien dat er dan haast gemaakt wordt. Zal ook nagaan hoe dit bericht zo breed mogelijk te verspreiden, opdat anderen niet voor odido kiezen.