Goedendag, Eind vorige maand heb ik in verband met mijn verhuizing naar een nieuwe woning glasvezel van jullie aangevraagd. Dit leek volgens de postcode check mogelijk te zijn en gezien de prijs vond ik het een zeer interessant aanbod. Nu heb ik begrepen dat voordat iemand van Guidion langskomt er eerst iemand van het Netbeheer zou moeten langskomen om de glasvezelkabel van voor de deur door te trekken naar de meterkast.
Helaas 4 telefoontjes en verschillende chatgesprekken verder heb ik nog steeds geen afspraak kunnen inplannen om de kabel door te trekken. Over ongeveer een week zou er iemand van Guidion langs moeten komen om alles aan te sluiten (Mijn installatiepakket heb ik al een dikke week in huis liggen).
Echter wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer wordt er gezegd dat ik teruggebeld wordt of dat ik iemand anders moet bellen. Ik ben in een soort van loop beland. Ik wordt dus niet teruggebeld en wordt er zo ook niet veel wijzer van.
Kan iemand hier zien wat er mis gaat aangezien ik straks niet ineens 3, 4 maanden kan gaan wachten voordat ik internet heb. Met het vele thuiswerken is dit toch echt een must!
Ik hoor graag of iemand hier meer weet van heeft.
Met vriendelijke groet,
Jaap Katoen