Goedemorgen T-Mobile forum en medewerkers,
Omstreeks april 2020 kregen mijn vader en ik een aanbod om over te schakelen naar T-Mobile glasvezel. Indertijd kregen wij via de postcodecheck te zien dat er glasvezel “op ons adres beschikbaar” was, en daar word ik als server-eigenaar natuurlijk heel enthousiast van.
Nou bleek dat helaas een beetje op de feiten vooruit te lopen, want uiteindelijk werd duidelijk dat de aanleg nog niet had plaatsgevonden.
Inmiddels zijn we ruim twee jaar verder, en er staan nu zelfs leuke roze-omrandde kaartjes op de T-Mobile website die bevestigen dat de aanleg in ons woongebied voltooid is:
Ik heb op de bovenstaande afbeelding mijn woonadres germarkeerd, zodat je kan zien dat ik binnen het geclaimde gebied woon. Boven dit kaartje staat expliciet “In Kralingen a...] zijn we klaar met de aanleg van Glasvezel”.
Nou ben ik dus wel benieuwd wanneer er dan eindelijk een glasvezelaansluiting in mijn woning komt! Mijn woning is een vrij oud flattenblok en ik snap dat het misschien niet optimaal is, maar deze constante claims dat het allemaal klaar en afgerond is beginnen een beetje oud te worden.
Ook als er redenen zijn dat er vertraging is hebben wij hier niks van vernomen. Ik zou het dan ook fijn vinden als ik daarvan op de hoogte kan worden gesteld. Het liefste natuurlijk morgen T-Mobile glasvezel, maar een beetje meer perspectief zou ik ook al geweldig vinden.
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
G.J. Bosten