Onlangs ben ik verhuisd en heb ik Odido meegenomen naar het nieuwe adres. Ik heb hiervoor op 5 februari een order geplaatst voor glasvezel. Op 7 februari heb ik contact gehad met Dutch fiber en Odido om te zorgen dat de order voor het aanleveren van glasvezel van buiten naar binnen in orde was. Nu heeft de onder aannemer 4 weken de tijd om contact op te nemen.
Ik wilde graag internet dus belde ik Odido opnieuw naar paar dagen en een medewerker vertelde me dat als het te lang ging duren dsl kon gebruikt worden als overbrugging. Helaas na 2 dagen daarna weer terug te bellen bleek de medewerker verkeerd gekeken te hebben en dat odido geen dsl kan aanbieden bij mij thuis. Paar dagen later weer gebeld en gevraagd of 4g voor thuis kan worden geregeld maar dit was niet mogelijk omdat dit niet gebruikelijk is.
Nou heb ik ook een telefoon abonnement onbeperkt data bij Odido die ik nu veel gebruik thuis (ook als hotspot). Alleen vervalt mijn klantenvoordeel omdat ik maar 1 abonnement heb op het adres. Het glasvezel abonnement is nog niet actief en daarom krijg ik nu geen korting meer. Zouden jullie me hiermee kunnen helpen want dit vindt ik wel heel jammer?
Het is nu al bijna 4 weken geleden dat ik dutch fiber heb gesproken en hoop dat ze binnenkort contact op nemen om alsnog te regelen dat de glasvezel van buiten naar binnen gelegd wordt zodat ik weer wifi in huis heb.