Een paar maanden geleden zijn we verhuisd naar een nieuw appartement. De vorige huurder ontkende de aansluiting op glasvezel. We hebben ruim 3 maanden geleden een contract afgesloten met T-Mobile voor glasvezel en onze toestemming gegeven voor de aansluiting, maar de status van onze verbinding is ongewijzigd. Ik heb KPN Netwerk, de aannemer, KPN en T-Mobile al gebeld, maar niemand kon me helpen, want er staat geen datum vast voor de aansluiting in ons huis. Het kan dus nog wel een paar maanden duren, we hebben geen idee.
Tegelijkertijd kunnen we de oude verbinding niet krijgen omdat de vorige huurder deze heeft verbroken. Zo zitten we al een paar maanden zonder internet en hebben we geen idee hoe lang het gaat duren voordat we weer aangesloten zijn.
Deze situatie is voor ons niet acceptabel. Aangezien we het contract met T-Mobile hebben gesloten en we hun klant zijn, verwachten we een oplossing, misschien zelfs maar een tijdelijke oplossing.
Maar helaas is de klantenservice helemaal niet behulpzaam geweest, wat de hele klantervaring buitengewoon slecht maakt. We zijn echt erg teleurgesteld.
We willen het hier in de community nog een laatste keer proberen voordat we overstappen naar Ziggo of KPN.