Skip to main content

Glasvezel besteld in september, nog niets gehoord over aansluiten

Toon eerste reactie

27 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 29 mei 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Jim_D, omdat het gaat om een nieuwe aanleg van glasvezel kan het zijn dat de wijkcentrale nog niet volledig opgeleverd is. Je kunt altijd KPN NeterkNL opbellen om meer informatie te vragen. Dit kan op:  088-0063744 (optie 2, 'nieuwbouw'). Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur.

Andere mensen in de straat hebben al meer dan een jaar glasvezel, dus dat zal het niet zijn lijkt me. Nu eindelijk een melding gekregen dat ik een afspraak kan maken met Guidion, maar het installatiepakket is nog niet binnen, hier heb ik zelfs geen mail over gehad. Wel vandaag al de herinnering van Guidion:

Maar een afspraak maken terwijl het installatiepakket niet binnen is lijkt me niet handig.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 30 mei 2024

Hi @Jim_D, ik zie dat we op 28/5 het verzoek hebben uitgestuurd om het pakket op te sturen. Het pakket is nog niet onderweg maar het zal niet lang meer duren voordat je die binnen hebt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen