-
-
is een Top Poster
-
6 reacties
Ik heb vorige maand glasvezel aangevraagd en dat zou kunnen worden geleverd. Nou, dat is mooi. Binnen een week werd de glasvezel kabel naar binnen getrokken en zou er een afspraak gemaakt worden voor de installatie. Omdat ik maar niks hoorde maar eens contact opgenomen met de servicedesk. Na enig zoekwerk komt de melding: er is een probleem bij de centrale, de aannemer komt bij je langs. Huh? Als er een probleem is bij de centrale hoeft ie bij mij niet langs te komen. Nee, hij neemt contact op.
Inmiddels zijn we weer een week verder, maar niks geen bericht van de aannemer, noch van Odido. Maarre, 21 oktober loopt wel mijn Ziggo contract af. Zit ik dan mooi zonder internet. Hoe moet ik (en mijn vrouw en mijn zoon) dan thuis werken?
Chat werkt niet, telefonisch nauwelijks bereikbaar, ik heb inmiddels bijna spijt van mijn keuze ...
Hoi @BlueAdept61, goed dat je hier aan de bel trekt, ik helder het graag voor je op! Er lijkt iets mis te gaan met het signaal van de nieuw-aangelegde glasvezellijn van en naar jouw huis. Daarom gaat de aannemer de glasvezellijn voor je controleren en eventueel herstellen. Vaak komen ze dan ook bij jouw thuis langs om te controleren of het signaal nu ook daadwerkelijk goed doorkomt.
Door dit onverwachte obstakel kan ik je het beste aanraden om de opzegging bij Ziggo uit te stellen of beter nog te annuleren. Ik kan namelijk een overstapverzoek voor je aanmaken als je de opzegging annuleert en dit betekent dat wij Ziggo voor je op zullen zeggen zodra dit hele verhaal opgelost is. Wij zeggen Ziggo namelijk pas op zodra de uiteindelijke installatiemonteur van Guidion langs is geweest en ons een seintje geeft dat je signaal ook daadwerkelijk werkt op het modem.
Geef het gerust aan als je graag van dit aanbod gebruik maakt, zodra je opzegging bij Ziggo is geannuleerd regel ik heel graag overstapservice voor je zodat je hier geen moment meer aan hoeft te denken en het vlekkeloos overloopt!
Bekijk origineel